Monday, November 30, 2009

aku dan kesunyian..


dh 2 mggu aku x update blog..

entah la,bla ade mslh aku x mampu berfikir..langkah tbaik adalah bdiam diri..tima dan redha je la[hishh jiwang lak kn]..aku sndiri pn x mgerti ape mslah aku skrg..yg pasti aku sunyi..walupn aku dikelilingi oleh kwn2 baik,perasaan tu x dapat nk dielakkan..

sejak kembali solo ni,aku lebih senang menyimpan rhsia hati..kdg2 aku pn x phm ape yg aku nk..jalan terbaik ialah dengan sibukkan diri..celik je mata trus g kje,mlm smpai umh.bla dh letih tido trus.kepala pn x sempat nk berpikir..bf?masih x terbuka ati.

aku dh puas cuba tuk syg seseorg tp masih x boleh.masih sukar..ya,aku memilih[so what?]..tp bkn kaya atau rupa paras tp tanggungjwb dan sygkan aku..klu x kje xkn aku nk sara lak[get lost k]..smpai saat ni aku masih mnanti jejaki yg boleh mngetuk pintu hati aku tp ntah la..

doakan yg tbaik utk aku k [sedih]..

0 comments: