Monday, November 9, 2009

seseorg yg penting dalam idup sy..

Selain kuarga,org yg penting dlm idup aku adalah kawan2 yg sntiasa da dalam idup aku waktu susah dan senang..


SITI MAZURANI
p/s:sori xde pic dia..
aku lama dh kenai die..dari darjah 5.bayangkan dah bape lame dh knai dia.1 hal yg membuatkan aku sayang die sangat ialah kekuatan diri die.die dh kawin sekarang,tp malang umahtangga die bermasalah[dorang dah berpisah].mase dia cite masalah dia kt aku,x setitik pn airmata die menitis[walupn aku tau azab yg die tanggung].padahal aku masa putus cinta umpama dah ilang arah..1 ayat dia yg mampu mbuatkan aku kuat : aku lagi susah zura,suami wat hal,nafkah anak2 x kasi,gaji kecik kna sara dua2 anak aku.aku mampu harung sume tu,xkan hg xleh?.... [aku terkedu].tima kasih cek sebab telah jadi kawan aku selama 17 thn.selama 17 thn ko cukup sabar ngn aku[sekali pn kami x pnh gadoh].aku harap kita kawan smpai mati oke?aku kuat ari ni sbab ko..

nota kaki:cek,aku harap hg tabah k.walupn ape yg terjadi aku tetap ade kt sebelah hg. aku tw walupn hg nmpk kuat tp dalam ati hg nanges kn?

ROZITA HANIM

aku bertuah dikuniakan kawan sebaik dia.kami knai dis 2004..mase tu aku baru keje kt tempat keje baru.die orang pertama yg senyum kt aku.walupn die lebih muda,tp kami serasi.alhamdulilah,die msih kawan aku yg terbaik.Demi Allah,xde ape pn yg dapat mengantikan die dalam ati ni.banyak perbezaan antara die ngn aku.antaranya die kecik molek je,tp aku besar.aku agk ketinggallan bab fesyen,tp die labih up to date..tp cikit pn die berbangga tentang diri die.die pengkritik tetap aku..ade yg x kena,die yg pertama akan tegur.malahan klu warna kulit aku berubah,die akan tegur dlu[hehehe]..kdg2 kalo difikirkan banyak yg membuatkan kami rapat.yg paling aku ingat,die bercinta dengan mmber bf aku.[hehehe]so kalu kemana2 pn kami berempat la dating.nk cover line le konon.[huhuhu].tp ape blh wat,takdir jodoh kami suma x panjang.dia putus dlu,pastu baru aku.sbbnya?org ketiga le..masa tu hanya ita je yg ade.mgkin nasib kami sma kot[sma2 putus cinta].now die dh kawin,dah de baby boy pn.walupn kita jarang berjumpa[masing2 sibuk]hope persahabatan kta tetap kekal smpai bila2..amin.

nota kaki:ita,aku bertuah sbb ade kawan macam hg..walupn x macam dlu [sedih] ,aku tetap sayang hg.. =)



ni lagi kawan2 aku :

thnks ye sbb jd kawan aku..semoga persahabatan kita akan tetap bersama macam ni.oh ye,kalu da member clas 5St tahun 1999 yg terjumpa blog ni..contact la ekk.rindu r nk jumpa korang.nak renion.pasti ramai yg dah beranak pinak.nk havoc cam dulu2.jas,rina,linda,khairani,sheeda,eeda,eijam [weh korang kt ne?rindu sgt2]..

0 comments: