Wednesday, November 11, 2009

jumpa gambar sekolah rendah

(klik gambar untuk perbesarkan)

aku hepi sgt ari ni.awal2 pg slalu cek ms,xde yg menarik off bka fb lak.dalam profile ade pic.bla pbesarkan de gmbar aku darjah 6 (OMG)..rse nk menjerit time tu.aku pn dah xde pic tu.gmbar masa aku darjah 6.[kredit kat liza yg uplod gmbar tu kt fb aku].aku yg x pakai tudung.senyum pn x reti taw time tu[hehehe..]bla tgk pic tu trus tringat knangan time tu.ade yg dah lupa nma.tp masih ade yg aku ingat.klu yg laki sofi,farhan,amin[dh kawin ngn mmber aku]mahfuz,nizam..yg len2 rupa ingt tp nma dh lupa. =) klu yg pempuan aku ingat aishah,midah,asma,liza,arfah,mima,nurha,mazurani,isma,kavita,ummu,masliza,wati.perhh ingt g tu.hehehe..ade yg masih kntek smpai sekarang mcm wati,cek,beah..yg len xde cite dh.klu ingat2 zaman time tu best sgt.dlu aku ni kaki buli gak.tp xleh cakap r aku buli sape.. ttteeeett.. hehehe..tp tu dlu la.skrg xde dah buli2.buli anak buah je =)

gambar time sek menengah byk gak tp kna scan dlu r..best bila ingat2 kn?terasa diri semkin muda walupn dah semakin kertu..hehehe =))

0 comments: