Tuesday, November 3, 2009

Salam pkenalan..


semekom..tibe2 teringin lak nak ade blog sendiri..slalu ikut dari jauh je blog kawan2..
bila dah ade blog sendiri lebih senang nk kongsi cite ngn kawan2[betul kan?]
harap mana yang terkurang bagitau la.harap boleh diperbaiki lagi..
emm..ape lagi[x pandai mengarang ,tapi akan cuba wat yg terbaik]..
aku dh ade ms,fb,fs,twitter tp ape yg aku nk cakap kadang2 rase x pnah sampai kt kawan2.jd harap2 dengan adenya blog ini,blh eratkan dan dekatkan aku ngn kawan2 baru dan lama.ape yang aku karang adalah datang dari hati aku.klu da yg terguris,maap ek.aku mnusia biasa yg x lepas dr wt silap.aku mudah emosional ckit.aku cepat marah bila orang cite bukan2 kt belakang.aku jenis ska cakap depan.aku bru je terkena dia pempuan talam dua muka,jd aku xnk jumpa dh.menakutkkan!!..sape yg sudi add le ye.aku ni x cantik[honestly].badan pn x slim..klu ikhlas sign in la jd kawan..biar kawan seribu,kasih ttp satu.[huhuhu]..

2 comments:

Shida Radzuan said...

yer btol tuh sis leh knal rapat ngn ssorg kan..

cyg_zura said...

aa..rsa blh lg rapat..

=)